Liječnici i suradnici

Poliklinika za pedijatriju, internu medicinu i dermatologiju prof. dr. sci. Josip Konja

Prof. dr. sc. Josip Konja

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske hematologije i onkologije, redovni profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, dugogodišnji voditelj Referentnog centra za dječju hematologiju i onkologiju i voditelj Zavoda za dječju hematologiju i onkologiju KBC Zagreb. Životopis >

Prof. dr. sc. Goran Tešović

Specijalist infektologije i pedijatrijske infektologije, pročelnik Zavoda za infektivne bolesti djece i predsjednik Etičkog povjerenstva Klinike za infektivne bolesti "Dr. Fran Mihaljević", redovni profesor na Katedri za infektologiju Medicinskog fakulteta u Zagrebu, konzultant/ konzilijarni infektolog za sve pedijatrijske odjele/ klinike u Zagrebu". Životopis >

Prim. dr. Dubravka Bosnić

Specijalist internist , subspecijalista imunologije i reumatologije na Zavodu za kliničku imunologiju i reumatologiju Interne Klinike Kliničkog bolničkog centra Zagreb, stručni suradnik Medicinskog fakulteta u Zagrebu.

Prof. dr. sc. Vladimir Stančić

Specijalist internist, subspecijalist hematolog, profesor Medicinskog fakulteta, dugogodišnji predstojnik Zavoda za hematologiju Kliničke bolnice Sestre Milosrdnice i voditelj Referentnog centra za trombofiliju.

Prof. dr. sc. Ivana Pavlić Renar

Specijalist internist, subspecijalist endokrinologije i dijabetologije Zavoda za endokrinologiju KBC Zagreb, profesorica na Katedri za internu medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Životopis >

Prof. dr. sc. Maja Strozzi

Specijalist internist, subspecijalist kardiolog, dugogodišnja pročelnica Kliničkog zavoda za invazivnu i intervencijsku kardiologiju, te nakon toga Zavoda za valvularne i kongenitalne bolesti, KBC Zagreb, profesorica u dopunskom radu, na Katedri za internu medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Životopis >

Prof. dr. sc. Ivan Krhen

Specijalist urolog, redovni profesor na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, dugogodišnji pročelnik Zavoda za rekonstruktivnu i renovaskularnu urologiju i onkologiju na Klinici za urologiju Kliničkiog bolničkog centra Zagreb. Životopis >

Prof. dr.sc. Daniel Dilber

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske kardiologije, profesor na Katedri za pedijatriju Medicinskog fakulteta, pročelnik Zavoda za pedijatrijsku kardiologiju KBC Zagreb.

Prof. dr. sc. Dorian Tješić Drinković

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske pulmologije, profesor na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelj Odjela za respiratorne bolesti, alergologiju, kliničku imunologiju te cističnu fibrozu Klinike za pedijatriju Kliničkog bolničkog centra Zagreb.

Doc. dr. sc. Alenka Gagro

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske alergologije i kliničke imunologije, subspecijalist pedijatrijske reumatologije. Odjel za pulmologiju, alergologiju, imunologiju i reumatologiju, Klinika za pedijatriju, Klinika za dječje bolesti Zagreb. Životopis >

Prim. mr.sc. Karmela Husar

Specijalist dermatovenerolog, subspecijalist pedijatrijske dermatologije, Zavod za kliničku dermatovenerologiju KBC Zagreb.

Dr. Marija Despot

Specijalist internist, subspecijalist endokrinologije i dijabetologije, Zavod za nuklearnu medicinu KBC Zagreb

Prim.dr.sc. Zlatko Fiolić

Specijalist opće kirurgije, subspecijalist vaskularne kirurgije, Zavod za vaskularnu kirurgiju Klinike za kirurgiju Kliničkog bolničkog centra Zagreb.

Prim. mr.sc. Kristina Vrljičak

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske nefrologije, Zavod za nefrologiju, dijalizu i transplantaciju Klinike za pedijatriju KBC Zagreb

Prim. mr. sc. Ljubica Bubić Filipi

Specijalist internist, subspecijalist nefrolog dugogodišnji član Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju Interne Klinike Kliničkog bolničkog centra Zagreb

Dr. Ranko Smiljanić

Specijalist radiolog, subspecijalist intervencijske radiologije, Klinički zavod za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju, KBC Zagreb

Dr. Anita Špehar Uroić

Specijalist pedijatar s užom specijalizacijom iz pedijatrijske endokrinologije, dijabetesa i bolesti metabolizma, Zavod za dječju endokrinologiju i dijabetes, Klinički bolnički centar Zagreb.

mr. Sanja Baršić Ostojić, dr.med.

Specijalist radiolog, Klinički zavod za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, Odjel za dijagnostiku bolesti dojke. Magistar stručnog poslijediplomskog strudija "Ultrazvuk u kliničkoj medicini“. Tijekom specijalizacije završila i Poslijediplomski stručni studij iz radiologije. Na subspecijalizaciji iz ultazvuka te polaznik doktorskog studija "Biomedicina i zdravstvo" pri MEF Sveučilišta u Zagrebu.

Galerija

Timski multidisciplinarni pristup

Rješavanje zdravstvenog problema suradnjom iskusnih specijalista različitih specijalnosti kako bi se postigao što bolji rezultat u najkraćem vremenu. Pregled više specijalista i potrebnih dijagnostičkih pretraga u istom terminu kako bi pacijent bio kompletno zbrinut bez nepotrebnog gubljenja vremena.

Individualni pristup

Prilagođavanje kako dijagnostičkih metoda, tako i načina liječenja svakom pojedinom pacijentu. Prilagodba termina pregleda željama pacijenta.

Prolagođenost osobama s ogrničenom pokretljivošću

Mogućnost pristupa osobama u invalidskim kolicima, prilagodba dijagnostičkih postupaka i načina liječenja teško pokretnim osobama

Cjelovit pristup zdravstvenom problemu

Dijagnostika, preporuka liječenja, edukacija pacijenta, praćenje liječenja i prevencija na jednom mjestu

Briga o kvaliteti

Primjena isključivo suvremenih znanstveno dokazanih metoda uz stručan i iskusan liječnički tim

parallax background

Poliklinika prof. dr. sci. Josip Konja. Obratite nam se s povjerenjem!