Naš stručni tim

Liječnici i suradnici

Poliklinika za pedijatriju, internu medicinu i dermatologiju prof. dr. sci. Josip Konja

Prof. dr. sc. Josip Konja

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske hematologije i onkologije, redovni profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, dugogodišnji voditelj Referentnog centra za dječju hematologiju i onkologiju i voditelj Zavoda za dječju hematologiju i onkologiju KBC Zagreb.

Prof. dr. sc. Goran Tešović

Specijalist infektologije i pedijatrijske infektologije, pročelnik Zavoda za infektivne bolesti djece i predsjednik Etičkog povjerenstva Klinike za infektivne bolesti "Dr. Fran Mihaljević", izvanredni profesor na Katedri za infektologiju Medicinskog fakulteta u Zagrebu, konzultant/ konzilijarni infektolog za sve pedijatrijske odjele/ klinike u Zagrebu". Životopis >

Prof. dr. sc. Vladimir Stančić

Specijalist internist, subspecijalist hematolog, profesor Medicinskog fakulteta, dugogodišnji predstojnik Zavoda za hematologiju Kliničke bolnice Sestre Milosrdnice i voditelj Referentnog centra za trombofiliju.

Prof. dr. sc. Ivana Pavlić Renar

Specijalist internist, subspecijalist endokrinologije i dijabetologije Zavoda za endokrinologiju KBC Zagreb, profesorica na Katedri za internu medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Životopis >

Doc. dr.sc. Daniel Dilber

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske kardiologije, docent na Katedri za pedijatriju Medicinskog fakulteta, pročelnik Zavoda za pedijatrijsku kardiologiju KBC Zagreb.

Prim. mr.sc. Kristina Vrljičak

Specijalist pedijatar, subspecijalist pedijatrijske nefrologije, Zavod za nefrologiju, dijalizu i transplantaciju Klinike za pedijatriju KBC Zagreb

Prim. mr.sc. Karmela Husar

Specijalist dermatovenerolog, subspecijalist pedijatrijske dermatologije, Zavod za kliničku dermatovenerologiju KBC Zagreb.

Prim. dr. sc. Ljiljana Fodor

Specijalist internist, subspecijalist nefrolog, Zavod za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju bubrega, KB Sestre Milosrdnice Zagreb

Dr. Marija Despot

Specijalist internist, subspecijalist endokrinologije i dijabetologije, Zavod za nuklearnu medicinu KBC Zagreb

Dr. Ranko Smiljanić

Specijalist radiolog, subspecijalist intervencijske radiologije, Klinički zavod za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju, KBC Zagreb

Prim.mr.sc. Duška Markov-Glavaš

Specijalist citolog i specijalist otorinolaringolog, višegodišnja pročelnica Specijalističkog zavoda za dječju otorinolaringologiju Kliničkog bolničkog centra Zagreb, a sada specijalist otorinolaringolog Dječja bolnica Srebrnjak.

Prim.dr.sc. Zlatko Fiolić

Specijalist opće kirurgije, subspecijalist vaskularne kirurgije, Zavod za vaskularnu kirurgiju Klinike za kirurgiju Kliničkog bolničkog centra Zagreb.

mr. Sanja Baršić Ostojić, dr.med.

Specijalist radiolog, Klinički zavod za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, Odjel za dijagnostiku bolesti dojke. Magistar stručnog poslijediplomskog strudija "Ultrazvuk u kliničkoj medicini“. Tijekom specijalizacije završila i Poslijediplomski stručni studij iz radiologije. Na subspecijalizaciji iz ultazvuka te polaznik doktorskog studija "Biomedicina i zdravstvo" pri MEF Sveučilišta u Zagrebu.

Dr. Blanka Glavaš Konja

Specijalist internist, subspecijalist kardiolog, Zavod za ishemijsku bolest srca Klinike za bolesti srca i krvnih žila, KBC Zagreb

Galerija

Timski multidisciplinarni pristup

Rješavanje zdravstvenog problema suradnjom iskusnih specijalista različitih specijalnosti kako bi se postigao što bolji rezultat u najkraćem vremenu. Pregled više specijalista i potrebnih dijagnostičkih pretraga u istom terminu kako bi pacijent bio kompletno zbrinut bez nepotrebnog gubljenja vremena.

Individualni pristup

Prilagođavanje kako dijagnostičkih metoda, tako i načina liječenja svakom pojedinom pacijentu. Prilagodba termina pregleda željama pacijenta.

Prolagođenost osobama s ogrničenom pokretljivošću

Mogućnost pristupa osobama u invalidskim kolicima, prilagodba dijagnostičkih postupaka i načina liječenja teško pokretnim osobama

Cjelovit pristup zdravstvenom problemu

Dijagnostika, preporuka liječenja, edukacija pacijenta, praćenje liječenja i prevencija na jednom mjestu

Briga o kvaliteti

Primjena isključivo suvremenih znanstveno dokazanih metoda uz stručan i iskusan liječnički tim

Poliklinika prof. dr. sci. Josip Konja. Obratite nam se s povjerenjem!